Over het model
We beginnen met de motor. De luchtgekoelde Boxer-motor vormt de kern van de auto, een motor die in verschillende latere generaties klassieke auto’s werd gebruikt en 65 jaar meeging in de Kever, een verhaal dat ten einde kwam toen de laatste Kever, nummer 21.529.464, van de band rolde. productielijn in Puebla, Mexico, op 30 juli 2003. Aanvankelijk gebruikte de Type82 een 985cc-motor, later opgewaardeerd naar 1131cc, waarna hij geleidelijk de cilinderinhoud verhoogde, en in de Porsche 356 gebruikte hij een 1488cc-motor, waardoor het aantal pk's vanaf het allereerste begin werd verdubbeld. De cilinders van de horizontaal tegenover elkaar liggende motor zijn over beide zijden verdeeld, een 130 motor in de rechter cilinderpositie en nog een 130 motor gereserveerd voor de linkerkant, die twee keer zoveel vermogen kan leveren wanneer toegepast op het VW T1- of Porsche356-platform. Het krukasvliegwiel van de motor is met een riem verbonden om de generator en de koelventilator aan te drijven. Een belangrijk kenmerk is de halfronde ventilatorkuip, waarbij de luchtstroom aan beide zijden over de cilinders wordt verdeeld. Op het model is alles natuurgetrouw gerestaureerd, wat betekent dat u de bladen door de ventilatorinlaat kunt zien draaien terwijl de motor draait. De Kübelwagen heeft 4 versnellingen vooruit en de maximale snelheid van elke versnelling bedraagt respectievelijk 18,4 km/u; 2e versnelling 32,4 km/u; 3e versnelling 54,2 km/u; 4e versnelling 83,6 km/u. De bijbehorende rode lijn met schakeltips is beschikbaar op het dashboard. Op het model hebben we een schakeling met 2 versnellingen ontworpen om de snelheid van de 1e en 3e versnelling van de echte auto te simuleren. Het vermogen gaat via de bovenkant van het achterasdifferentieel over en keert vervolgens terug naar de achteras. Het model heeft dezelfde structuur als de echte motor, maar is compact, waardoor het gemakkelijk is om te schakelen tussen de 4WD- en de RWD-modus. Deze schakelfunctie is perfect gereproduceerd op het model en zorgt voor meer rijplezier tijdens off-road rijden.
Laten we nu naar het chassis gaan. De populaire portaalas in de huidige markt voor klimauto's is al 82 jaar geleden in massaproductie voor vatauto's, waarvan de reductieverhouding aan de wielzijde van 15:21 veel heeft geleerd, waardoor het chassis van de vatauto een minimale bodemvrijheid van 310 mm heeft bereikt. alle moderne terreinauto's die momenteel op de markt zijn in het niet vallen. Bij de echte auto worden de voor- en achterwielsnelheden in evenwicht gebracht door de differentiële overbrengingsverhouding van de vooras te vergroten, terwijl we bij het model de reductieverhouding van de deuras instellen op 1:1 voor gewone differentiëlen op de voor- en achteras.
Het solide, dragende chassis met een gestanst centraal nokbuischassis en carrosserie biedt een hoge torsieweerstand. De centrale aandrijfas en elektrische bedrading zijn verborgen in de nokbuis. Het injectiemodel uit één stuk heeft de textuur van metaalstempels met plastic, waarbij de locatie en grootte van elke versteviging worden hersteld volgens de werkelijke auto. De voor- en achterwielen zijn voorzien van een onafhankelijke ophanging met torsiestaafvering, waardoor lange reizen mogelijk zijn met weinig ruimtebeslag. We gebruiken torsieveren in plaats van torsiestaafveren om de voor- en achtervering te presenteren, eenvoudig te demonteren en af te stemmen.
Wat de banden betreft, gebruikt het model dezelfde 5,25 x 16 offroad-banden als de vatauto. De gesimuleerde wielen moeten net als bij de echte auto met 5 schroeven worden vastgezet, en het reservewiel aan de voorkant is gemakkelijk toegankelijk na het openen van de motorkap. Hier kunt u de batterij ook op uw gemak opladen, waarbij de batterij op de juiste manier in de brandstoftank van de auto is opgeslagen.
Kunnen de deuren geopend worden? Laten we de deurklink proberen. Trek naar buiten - de deur kan worden geopend met de ingebouwde veervergrendeling, wanneer gesloten hoor je het scherpe "kata" -geluid van de veervergrendeling. De binnenkant van de deuren is gegraveerd met een gesimuleerde stoffentextuur; Zachte rubberen stoelen hebben dezelfde zachte textuur als het echte autokussen, perfect voor 1/12 cijfers. Zoals FMS altijd doet, is het model voorzien van een servogestuurd stuur en voorwielen voor perfect gesynchroniseerde actie.
Over het algemeen hebben achterpassagiers geen aparte deur, waardoor de kans op een succesvolle ontsnapping voor achterofficieren in geval van nood kleiner wordt. Om de ontsnapping bij een aanval en omkantelen te vergemakkelijken, is er een opvouwbare zachte luifel in het dakraam geplaatst. In het model hebben we een verwijderbaar plastic dak geplaatst met een fijn weefpatroon om de textuur van de stoffen overkapping te simuleren. Indien verwijderd, kunnen er eventueel figuren achterin worden geplaatst.
Voor het elektronische systeem wordt een 4-kanaals digitaal proportioneel afstandsbedieningssysteem toegepast. Naast 1 en 2 kanalen voor besturing en gasbediening, regelt het 3e kanaal de versnellingspook en schakelt het 4e kanaal tussen 4WD en RWD. Er is ook een geïntegreerde lichtregeling, waarmee u de koplampen kunt inschakelen tijdens normale nachtelijke ritten. Aan de achterkant van de auto bevinden zich gekoppelde richtingaanwijzers en remlichten. Gebruikers kunnen de luchtafweerlichten alleen inschakelen tijdens de nachtlichtbeperking.
Dan komt de verpakking, waarbij gebruik is gemaakt van milieuvriendelijk schuimmateriaal om de blikken dozen met Duitse munitie uit de Tweede Wereldoorlog te simuleren. De recyclebare doos is geschikt voor transport over lange afstanden, gemakkelijk op te bergen en gemakkelijk mee te nemen.
Lichtfuncties
Geïntegreerde lichtregeling, waarmee u de koplampen kunt inschakelen tijdens normale nachtelijke ritten. Aan de achterkant van de auto bevinden zich gekoppelde richtingaanwijzers en remlichten. Gebruikers kunnen de luchtafweerlichten alleen inschakelen tijdens de nachtlichtbeperking.
Belangrijkste kenmerken
Onafhankelijke vering op vier wielen
Portaalassen achteraan
Planetaire tandwieldifferentiëlen voor en achteras
Perfecte restauratie van luchtgekoelde horizontaal tegenover elkaar liggende viercilindermotor
130 motor in de cilinder
Koelventilator aangedreven door riem
Het derde kanaal voor de transmissiebediening met twee snelheden
Het vierde kanaal voor het schakelen tussen de 4WD-RWD-modus
Servogestuurd gesynchroniseerd stuurwiel en voorwielen
Te openen deuren met veerbelaste grendel
Zachtrubberen zittingen van realistische stof
Te openen voorste opbergvakluik
Te openen motorluik
Uitstekende lichtfunctie
Realistische 5.25-16 banden, wielen en reservewiel
Perfect voor 1/12 cijfers
30 roestvrijstalen kogellagers
Volledig metalen tandwielen
Volledig metalen aandrijfas
Tweede Wereldoorlog Duitse Noord-Afrikaanse woestijn geel schilderij
Prachtig body-logo met tampondruk
Vierkanaals 2,4 GHz digitaal proportioneel afstandsbedieningssysteem
Ontvanger elektronische gouverneur twee in één
9G-servo x 3 stuks
Specificaties
Afmetingen: 339 x 139 x 139 mm
Gewicht: zonder batterijen 635g
Wielbasis: 202 mm
Bodemvrijheid: 28 mm
Maximale snelheid: 8 km/u
Afstand op afstand: 60m
Rijtijd: 20min
Wat zit in de doos
1:12 Type82E Kommandeurwagen RTR
2,4GHz-radio
2-in-1 ontvanger / ESC (geïnstalleerd)
130 borstelmotor (geïnstalleerd)
3x 9g plastic digitale servo (geïnstalleerd)
7,4 V 380 mAh-batterij
USB-batterijlader
Inbussleuteldop
Producthandleiding
Nog nodig
AAA-batterijen voor radio