Introductie
De McDonnell Douglas F-4 Phantom II is een legendarische langeafstands- en jachtbommenwerper die in sommige landen wordt gebruikt gedurende meer dan 60 jaar na zijn eerste vlucht. De F-4 is in staat om maximale snelheden van meer dan Mach 2 te bereiken. Het plaatste talloze wereldrecords met snelheid en hoogte en dient de Amerikaanse marine, het korps Mariniers en de luchtmacht. De E-flite® F-4 Phantom II 80 mm EDF is een replica van wereldklasse op schaal die zorgt voor uitstekende patroontrouw en ongelooflijke prestaties in combinatie met superieure handling - speciaal uitgerust met de exclusieve Spektrum™ AS3X® en SAFE® Select Technologieën (alleen BNF® Basic-versie).
Features
Het beste, ooit krachtige jetmodel van de F-4 Phantom EDF (Electric Ducted Fan)
Schaalreplica van de legendarische supersonische en jachtbommenwerper
Extra schaaldetails, inclusief afneembare bewapening en hulptanks, onderwagenbekledingen, gegoten plaatvoegen en meer
Extra functionele functionele kenmerken, waaronder LED-verlichting, slingerliften, landingskleppen en deuren met achtereenvolgend gestuurde neuslandingsgestellen
De 12-bladige 80 mm waaier biedt uitstekende topsnelheid en verticale klimprestaties, evenals een turbineachtig geluid
In de fabriek geïnstalleerde 6S-compatibele borstelloze motor met één rotor en 100-amp controller
Spektrum ™ 6-kanaals ontvanger met toonaangevende DSMX®-technologie
Vlieg eenvoudiger met de optionele SAFE® Select-attitudebescherming
Ongeëvenaarde stabiliteit en precisie van AS3X®-technologie
In de fabriek geïnstalleerde metalen tandwielen servo's met kogelgewricht
Elektrisch intrekbaar landingsgestel met schokabsorberend landingsgestel voor het opstijgen en landen op verschillende ondergronden, waaronder graszoden
Er is geen lijm nodig om het model te monteren en het is sneller gemonteerd dan dat de vliegaccu is opgeladen
Tweedelige vleugel met snelvergrendeling en magnetisch bevestigde neuskegel
Praktische toegang tot de bovenste romp met heldere luifel, cockpitdetails en een pilootfiguur
In de fabriek aangebracht decor van het squadron van de VF-51 "Screaming Eagles"
Robuuste, maar lichtgewicht, schuimschuimende EPO-cel
Nog nodig
Volledig bereik 6-7 + kanaal DSMX® / DSM2® afstandsbediening
6S 22.2V 4000-5000 + mAh 30 + C LiPo met EC5™ of IC5™ -aansluiting (aanbevolen SPMX50006S30)
Compatibele LiPo-oplader
Levering
(1) E-flite F-4 Phantom II 80mm EDF met:
(1) 100A borstelloze ESC
(1) Borstelloze binnenrotor
(7) metalen tandwielservo's
(1) Spektrum ™ AR636 6-kanaals ontvanger
(1) instructies
Overzicht
De E-flite® F-4 Phantom II 80mm EDF is een replica van de indrukwekkende straallegende. Heeft authentieke afmetingen en veel schaaldetails, waaronder gesimuleerde paneellijnen en onderhoud covers, onderstel covers, afneembare bewapening en hulpbrandstof tanks, evenals een fabriek gemonteerde kleurstelling van de VF-51 "Screaming Eagles" eenheid. De functionele omvang eigenschappen zijn LED aanvoer en navigatielampen, hanger lift, scharnierende kleppen en roer met filet scharnieren, een sequentieel aangedreven Bugfahrwerkstür en elektrische Zet vrij met gestoomde benen, waardoor een begin allerlei substraten, zoals grasvelden, mogelijk. De 6S-compatibele borstelloze interne rotor en de 100-amp zijn perfect afgestemd op de 80-mm 12-sheet waaier en bieden een ongelooflijke boost en een aanzienlijke luchtsnelheid en een turbine-achtig geluid. Het model is ook sneller gebouwd dan de vliegaccu is opgeladen. De montage gebeurt zonder lijm door de afgewerkte geverfde EPO-constructie samen te voegen en op zijn plaats te schroeven.
Uiteindelijk krijg je de best mogelijke vliegervaring die je kunt hebben met een perfect afgestelde F-4 Phantom.
Exclusieve technologieën
Dit is het eerste F-4 Phantom model, dat is uitgerust met het exclusieve Spektrum® AS3X®- en SAFE® select technologieën. AS3X werkt achter de schermen om de effecten van wind en turbulentie in evenwicht te brengen om een gevoel van vlucht te geven dat eruit ziet alsof je een veel groter vliegtuig bestuurt. De optionele SAFE Select biedt een zijdelingse en longitudinale as-skew-limiet en automatische zelfnivellering, die kan worden in- en uitgeschakeld door een schakelaar te schakelen. Dit maakt het gemakkelijker dan ooit om Phantom te vliegen! Als u de SAFE Select-functies niet wilt inschakelen, bindt u de ontvanger gewoon en is alleen de AS3X-gyroscoopfunctie actief.
High performance Impellereenheid
De 80 mm 12-bladige rotor, de hogesnelheid borstelloze interne rotormotor en een 100-amp regulator combineren met je 6S 4000-5000 mAh LiPo-accu voor indrukwekkende verticale klimprestaties en een zeer breed snelheidsbereik met bijna-onmiddellijk gasrespons , Dit voortstuwingssysteem biedt hogere prestaties en langere vluchttijden dan vergelijkbare 6S-compatibele EDF-voortstuwingssystemen die worden gebruikt in grotere EPO-modellen of zelfs GFK- en houtmodellen van vergelijkbare grootte. Wat de vliegervaring een unieke ervaring maakt, is het geluid van de waaiereenheid, die bijna klinkt als een echte turbine.
Extra schaal details
De 80 mm EDF van de F-4 Phantom levert getrouwe proporties en een schat aan schaaldetails, waaronder natuurgetrouw gereproduceerde plaatwerkvoegen en servicebedekking, landingsgestel van stutonderstel, afneembare bewapening en hulptanks.
Functionele schaalfuncties
In de fabriek geïnstalleerde led-navigatie- en landingslichten, slingerlift, functionele landingskleppen en roer scharnierend - zelfs een door deursequencer bestuurde neuslandingsgesteldeur - zijn functionele schaalfuncties die u een voorheen onzichtbare vliegervaring bieden.
Robuust chassis
De tweewielige stuurbare neuswiel en het ver uit elkaar geplaatste hoofdlandingsgestel zijn voorzien van betrouwbare, in de fabriek geïnstalleerde elektrische intrekbare landingsgestelmechanismen met duurzame metalen onderdelen en schokabsorberende chassispoten die het mogelijk maken om te starten vanaf harde tracks en grasstroken.
Precisie
De gegoten EPO-materiaalconstructie maakt het mogelijk om complexe details en vormen te reproduceren in een lichtgewicht maar robuust casco. Het resultaat is een uitstekende schaaluitstraling die geschikt is voor dagelijks gebruik en een optimale vliegervaring biedt. De in de fabriek geïnstalleerde servo's met metalen tandwielen, in combinatie met kogelkopverbindingen, zorgen voor een scherpe en precieze roerregeling bij elke vliegsnelheid.
Eenvoudige installatie
Er is geen lijm nodig voor de montage en je hebt de F-4 in minder tijd gemonteerd dan je accu moet opladen! Het staartvlak halveert en de tweedelige vleugel met innovatief plug-in systeem klikt vast en kan gemakkelijk worden verwijderd voor opslag en transport.
Uniek kleurenschema
Het in de fabriek aangebrachte en op het decal afgestemde kleurenschema komt overeen met de "Screaming Eagles" van het VF-51-squadron, voor uitstekend zichtbaarheid in de lucht en een model dat er altijd prachtig uitziet, waar je ook bent.
Voordelen van het Bind-N-Fly® ontwerp
Heeft u al een Spektrum ™ -zender? Met Bind-N-Fly (BNF) vliegtuigen vlieg je sneller en heb je een betere bediening op afstand dan ooit tevoren. Het model komt uit de doos die volledig is uitgerust met een voortstuwingssysteem, servo's en een 2,4 GHz Spektrum-ontvanger. Het enige wat u hoeft te doen is de ontvanger verbinden met uw compatibele zender, de laatste montage voltooien en vliegen!
Dit Bind-N-Fly Basic-model wordt geleverd met een 2,4 GHz DSMX®-spectrumontvanger met achter de schermen AS3X (3-aXis) technologie voor de effecten om wind en turbulentie in evenwicht te brengen om een gevoel van vlucht te geven dat eruit ziet alsof je een veel groter, perfect afgestemd vliegtuig bestuurt.
Als dit uw eerste model van dit type is, of als u vertrouwd wilt raken met het vliegtuig, kunt u de optionele geïntegreerde SAFE® Select-attitudebeveiligingstechnologie activeren die in de ontvanger is geïntegreerd. Er is geen programmering vereist. Verander gewoon de bindingsvolgorde zoals beschreven in de instructies.
SAFE Select geactiveerd betekent:
Hellingbeperking rond de dwars- en lengteas
Deze vliegbeperkingen voorkomen dat het vliegtuig op zijn rug rolt. Het voorkomt ook overmatige klimmen of dalen.
Automatische zelfnivellering
Het vliegtuig keert onmiddellijk terug naar een horizontale vlucht wanneer de stokken worden vrijgegeven en in de middenpositie. Dit helpt ook om de vleugels horizontaal te houden tijdens het opstijgen en landen.
Eenvoudige toewijzing van de schakelaar - geen programmering vereist
De eenvoudige procedure voor het toewijzen van een zenderschakelaar om SAFE Select aan en uit te zetten vereist geen programmering en duurt slechts enkele seconden.