Productdetails
De Losi® LMT 4WD Solid Axle Monster Truck, volledig vanaf de grond af ontworpen, is de eerste in zijn soort op de markt die totale prestaties combineert met ongelooflijke schaaldetails.
Belangrijkste kenmerken
Monstertruck met massieve as
Monster Jam Licensed MT Bodies
Brushless Power-systeem
1 / 8ste Schaal Diffs
Smart technologie opgenomen
In de doos
(1) LMT 4WD Monster Truck RTR met massieve as
(1) Producthandleiding
Nodig om te voltooien
3-4S LiPo-batterij met IC5 / EC5-connector
LiPo-compatibele oplader
Overzicht
De Losi® LMT 4WD Solid Axle Monster Truck, volledig vanaf de grond af ontworpen, is de eerste in zijn soort op de markt die totale prestaties combineert met ongelooflijke schaaldetails. Beginnend bij het chassis, is een dubbele verticale plaat ontworpen om alle prestatieaanpassingen te bieden die nodig zijn om de truck op elke situatie af te stemmen. Of je nu een scale-driver, een basher of een racer bent, het chassis is ontworpen om plaats te bieden aan meerdere schokopstellingen, zodat je recht blijft volgen, ongeacht het terrein. Nieuwe meerdelige asbehuizingen omringen de aandrijflijn op schaal 1/8. Bovendien wordt de gemakkelijk toegankelijke middentransmissie standaard geleverd met een middendifferentieel en maakt hij snelle veranderingen mogelijk met de optionele spoel voor dat wiel staande actie. Voor de echte Monster Truck-ervaring maken de assen ook optionele vierwielbesturing mogelijk en een nieuwe instelbare servo-saver om de wielen in de goede richting te houden. Met de Spektrum ™ Firma ™ Smart 130 Amp ESC en 3150kv 4-polige borstelloze motor kun je supersnelheden ontgrendelen. Bestuurders houden de controle met een DX3 ™ -zender en een Spektrum SR315 DSMR® 3-kanaals sportontvanger. Een composiet flip-top-kooi voegt schaalrealisme en bescherming toe, evenals functionaliteit, zodat u gemakkelijk toegang hebt tot uw batterij en elektronica. Natuurlijk houdt het schaaldetail hier niet op met headers, stuurprogramma's en LED-lampjes en we hebben samen met Monster Jam de keuze gemaakt tussen een Grave Digger of Son-Uva Digger body. De LMT Monster Truck heeft zojuist de handschoen op monstertrucks met massieve as neergezet.
Kenmerken
Monstertruck met massieve as
Monster Jam gelicentieerde MT
Dubbel chassis met verticale plaat
Brushless Power-systeem
Composiet Flip Top Cage
Slimme technologie inbegrepen
Asbehuizing uit meerdere delen
Lange veerweg schokbrekers
Center differentieel met Cush Drive
1 / 8ste schaaldiffs
Short Course Style Wheel met vervangbare centrale naaf
Schaal Monster Truck Tyre
Instelbare Servo Saver
Schaal Details
Driver invoegen
Gegoten grill op de Son-Uva Digger body (alleen Son-Uva Digger)
Vooraf ingestelde motorplaat produceert eenvoudig, nauwkeurig tandwieloverbrenging
Batterijhouder van elastomeer voor een veelzijdig batterijhoudersysteem
Monstertruck met massieve as
Voel je alsof je achter het stuur zit van een echte Monster Jam Monster Truck. Losi-prestaties gecombineerd met schaalrealisme om de ultieme Solid Axle RC Monster Truck te produceren. Dit is een ECHTE Monster Truck!
Monster Jam gelicentieerde Monster Truck
De bodies van Grave Digger en Son-Uva Digger hebben een officiële licentie van Monster Jam en Feld Motorsports, deze lichamen worden niet meer officieel.
Dubbel chassis met verticale plaat
Het chassis met dubbele verticale platen biedt niet alleen extreme sterkte en duurzaamheid, maar maakt ook meerdere ophangingsconfiguraties mogelijk, zodat u uw truck in elke situatie kunt aanpassen.
Vooraf ingestelde motorafstand
Nooit meer zoeken naar het perfecte tandwielafstelling. De LMT wordt geleverd met een vooraf ingestelde motorplaat die elke keer voor de perfecte mesh zorgt.
Composiet Flip Top Cage
Biedt schaaldetails en gemakkelijke toegang tot de batterijen en elektronica.
Wheelie Bar met 2 standen
De meegeleverde wheelie-bar maakt gebruik van een grote roller die aan elke kant wordt ondersteund door kogellagers voor een soepele wheelie-actie. De bar kan in een van de twee vaste posities worden geplaatst voor de optimale wheeliehoek.
Asbehuizing uit meerdere delen
Het meerdelige asontwerp zorgt voor de uitstraling van de schaal en biedt gemakkelijke toegang voor schakelen en onderhoud. Deze asbehuizing omgeeft de differentiëlen op de 1 / 8ste schaal die zorgen voor extreme duurzaamheid.
Lange veerweg schokbrekers
Lange veerweg schokbrekers met rubberen aanslagstoppen voor superieure demping. Deze schokbrekers en veren zijn afgesteld om rechtstreeks op de asbehuizingen te monteren. Ze presteren dus niet alleen op het hoogste niveau, ze zien er ook heel schaal uit.
Center differentieel met Cush Drive
Met vloeistof gevuld middendifferentieel zorgt voor afstemming van de prestaties met de extra bescherming van onze koppeldempende Cush Drive. De Cush Drive is een systeem van rubberelastomeer dat de hoge impactkrachten van de motor en grote landingen absorbeert om de schokken op de aandrijflijn te minimaliseren, waardoor een zeer duurzame en betrouwbare aandrijflijn ontstaat.
Optionele centrale differentieel-spoel
We bieden een optionele centrale differentiële spoel voor die fulltime wilde 4wd freestyle actie. De middelste transmissie heeft een gemakkelijk toegankelijke middenplaat die snelle toegang tot het differentieel of de spoel mogelijk maakt, zodat u snel wijzigingen kunt aanbrengen om het beste aan uw rijbehoeften te voldoen. * Getoond met ringwiel.
1 / 8ste Schaal Diffs
Met vloeistof gevulde differentiëlen maken meerdere afstemmingsopties mogelijk voor optimale prestaties op elk oppervlak. De voorraad diff-oliën zijn 100k voor en achter, met 500k in het midden. Met het middendifferentieel kunt u de stroomafname van voor naar achter afstellen voor optimale prestaties in alle omstandigheden.
Wielen in Short Course stijl met vervangbare centrale naaf
Korte koerswielen met 17 mm wielbout verminderen de roterende massa van de band en bieden extra ruimte voor alle stuurcomponenten. De vervangbare centrale naaf in het wiel zorgt voor optionele offsets en een grotere duurzaamheid. Er is een optionele centrale naaf van 12 mm, zodat u deze banden op meerdere vrachtwagens kunt gebruiken.
Optioneel 12 mm aluminium wiel zeskant
We bieden een optionele 12 mm aluminium wielbout voor de LMT, zodat u aftermarket-wielen en banden van populaire merken als Pro-Line Racing kunt gebruiken.
Instelbare Servo Saver
Een instelbare servo-servo-saver stelt u in staat om de spanning op de servo-saver aan te passen voor maximale besturing en bescherming van de servo.
Schaal Details
Schaaldetails zoals uitlaatkoppen en LED-koplampen helpen om de schaallook te voltooien, zodat u het gevoel krijgt dat u in het echt rijdt.
Montage van batterij
De LMT is uitgerust met Losi's elastomeer batterijmontagesysteem voor een veelzijdig batterijhoudersysteem.
Slimme batterijspanningsindicator
De stuurprogramma's van de Smart Battery-spanningsindicator kunnen eenvoudig in een oogopslag de lading van hun Smart-batterij achterhalen en zodra het batterijniveau laag wordt, klinkt er een alarm. (Smart ESC, Smart Battery en Smart compatibele ontvanger vereist)
Spektrum ™ Firma ™ 3150Kv 4-polige borstelloze motor
Het Spektrum Firma 31550Kv 4-polige Smart brushless-voedingssysteem werkt op 2-3s LiPo-vermogen, levert vermogen op het wiel en kan snelheden van meer dan 35 mph halen (op 3S)
Spektrum Smart Firma 130A ESC
De Spektrum Firma 160A Smart ESC is waterdicht, volledig programmeerbaar en wordt voorbedraad geleverd met een high-current IC5®-connector. De ESC werkt ook met de meeste sensorloze borstelloze motoren en is 2S-3S LiPo-compatibel.
Spektrum SR315-ontvanger
Gebouwd rond frequentie-agile DSMR-technologie, levert de SR315-ontvanger een uitstekend bereik en respons, vooral in luidruchtige RF-omgevingen waar een solide 2,4 GHz-link cruciaal is.
Spektrum DX3 ™ -radiosysteem
Het Spektrum DX3-radiosysteem biedt geavanceerde functies zoals AVC®-technologie, een 3-standen gasklepbegrenzingsschakelaar en reisaanpassing.
Approximate Assembly Time |
Less than 1 hour |
Ball Bearings |
Full set |
Battery |
Sold Separately |
Body |
Trimmed and painted Grave Digger |
Charger |
Sold Separately |
Chassis |
6061-T6 Aluminum Twin Vertical Plates with Removable Shock Towers |
Completion Level |
Ready-To-Run |
Differential |
Bevel gear, sealed |
Drivetrain |
4WD |
Drive Type |
Forward/Brake/Reverse |
Final Drive Ratio |
18.76:1 |
Power Type |
Electric |
Gear Pitch |
1.0 MOD |
Ground Clearance |
2.0" (50.8mm) |
Internal Gear Ratio |
10.16:1 |
Motor Size |
3660 |
Motor Type |
Brushless - Sensorless |
Pinion |
14T |
Product Height |
11.8" (300 mm) |
Product Length |
22" (559 mm) |
Product Weight |
10.9lbs (4.94kg) without battery |
Product Width |
15.4" (391 mm) |
Radio |
Included |
Scale |
1/10 |
Servos |
Included |
Shock Type |
Aluminum body , oil-filled, coil-over |
Suspension |
Solid Axle 4-link |
Tire Compound |
Firm |
Tire Tread |
BKT Monster truck |
Tire Type |
All-terrain |
Vehicle Type |
Monster Truck |
Wheelbase |
13.5 in (342.9mm) |
Wheel Hex Size |
17mm |
Wheel Width |
4.0 in (101.6mm) |