GELIFT OFF-ROAD AVONTUUR
Traxxas tilt het schaalavontuur naar een hoger niveau met de gelifte TRX-4 Chevrolet K10 High Trail Edition. Dankzij de in de fabriek geïnstalleerde Long Arm Lift Kit en extra grote banden, staat de zeer gedetailleerde K10-replicabody meer dan 2,5 cm hoger dan de standaard TRX-4. De verlengde wielbasis van de K10 verbetert de reeds legendarische offroad-capaciteiten van de TRX-4 nog meer voor nog meer plezier op het parcours. De TRX-4 High Trail Edition is het perfecte voertuig voor de bestuurder die alles wil: extreme all-terrain capaciteiten, verbluffende schaal-looks en Traxxas-Tough duurzaamheid.
HIGH TRAIL EDITIE
De in de fabriek geïnstalleerde Long Arm Lift Kit verhoogt de K10 High Trail™ Edition meer dan 2,5 cm voor superieure bodemvrijheid. Grote 2,2-inch mag-wielen en Canyon Trail-banden temmen zelfs de meest technische paden om je schaalavonturen verder uit te breiden dan ooit tevoren
VERLENGDE 336MM WIELBASIS
De stalen framerails van de K10 verlengen de wielbasis tot 336 mm om de echte proporties van de pick-up perfect vast te leggen. Een langere wielbasis vertaalt zich ook in een grotere klimstabiliteit en een soepelere, stabielere rit over ruw terrein.
CLIPLOSE BODY MONTAGE
De cliploze body van de K10 houdt het pad stevig vast, maar laat in slechts enkele seconden los om toegang te krijgen tot het chassis. Dit verborgen vergrendelingssysteem voegt een nieuw niveau van gemak en schaalrealisme toe aan de TRX-4 door traditionele bodyclips te verwijderen die de strakke lijnen van het lichaam kunnen onderbreken.
Gegoten schaaldetails
K10 High Trail Edition heeft prachtige, nauwkeurig gevormde details voor een geheel nieuw niveau van schaalrealisme. De authentieke chromen wielen, zijspiegels en ruitenwissers zorgen voor de perfecte schaaldetails.
In de fabriek geïnstalleerde hefkit met lange arm
De Traxxas Long Arm Lift Kit bevat verlengde GTS aluminium schokbrekers, langere schakels en stangkoppen, verlengde aandrijfassen en T-Lock kabels, en een nieuwe servobevestiging. De hefkit werkt als één samenhangend systeem, niet alleen om de truck omhoog te brengen, maar ook om de zorgvuldig afgestelde ophangingsgeometrie van de TRX-4 te behouden.
Zwaar uitgevoerde framerails
Een dik stalen ladderframe van 1,5 mm met gegoten dwarsbalken zorgt voor een uitzonderlijke torsiestijfheid om zelfs de ergste verdraaiing van het chassis te weerstaan. Dankzij deze extreem stijve ruggengraat kan de ophanging het werk doen waarvoor hij is ontworpen. Je zult het verschil voelen op paden waar de eliminatie van chassisflex zorgt voor een nauwkeurige wielplaatsing bij het navigeren op technisch terrein.
Verchroomde differentieelkappen
Klassieke stijl ontmoet moderne technologie onder de K10-pickup met realistische spiegelverchroomde differentieelkappen. Deze gepolijste details tillen de schaaluitstraling van de voor- en achterportalassen naar een hoger niveau.
Verhoogde centrale aandrijfassen en ophangingskoppelingen
Het radicale ontwerp van de portaalas van de TRX-4 heft de aandrijfassen hoger op om de asgeometrie te verbeteren en de aandrijfashoeken te verkleinen. Hogere aandrijfassen en ophangingsschakels gaan over obstakels om te voorkomen dat uw truck te hoog gecentreerd wordt en de algehele slijpslijtage te verminderen.
Hoge/lage transmissie
Waarom zou u uw crawler over het pad dragen als u kunt rijden? De K10 heeft een hogesnelheidsuitrusting om je snel naar je volgende kruipuitdaging te brengen. Als je daar bent, draai je de tuimelschakelaar op je zender om het lage bereik in te schakelen en moeilijk terrein te bedwingen met een uitzonderlijk koppel.
Gegoten binnenspatborden en vloerpannen
Stevige binnenspatborden worden rechtstreeks op het frame en de schokbrekertorens gemonteerd om de K10 een substantiële look en feel te geven. Gegoten vloerplaten zijn geïntegreerd in de spatborden om stenen, modder en twijgen uit het chassis te houden.
Titan 21T 550-motor
Koppel regeert het parcours! De enorme Titan 21T-motor van de TRX-4 pompt een enorm koppel om je over alles heen te helpen wat in de weg staat. Een geïntegreerde koelventilator houdt de temperatuur laag voor langere looptijden.
2.2" Canyon Trail-banden
K10 High Trail Edition rijdt op extra grote Canyon Trail-banden voor extra bodemvrijheid en prestaties bij het crawlen van rotsen. Het ultrazachte S1-compoundrubber en het agressieve nokkenpatroon zorgen voor ongeëvenaarde grip en robuuste klimactie.